Weer verder reizen - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Silvia Hemert - WaarBenJij.nu Weer verder reizen - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Silvia Hemert - WaarBenJij.nu

Weer verder reizen

Blijf op de hoogte en volg Silvia

14 Augustus 2022 | Vietnam, Hué

Gisteren zijn we weer verder gegaan. Vanaf Da Nang wad het ongeveer 2,5uur rijden naar Hué. Mooi weer door de bergen wat uitkeek over zee. Het uitzicht was dan weer adembenemend!

In Hué hebben we wat door de stad gelopen en hier heb je een soort oude vestingstad middenin de stad. Vermoedelijk is dat er later allemaal omheen gebouwd. Daar hebben we wat rondgelopen.

Inmiddels was het etenstijd geworden en hadden we al flinke trek. We zochten naar een restaurantje, maar dat was nog best lastig. Heel veel plekjes serveerde alleen drinken, soort koffietentjes. Uiteindelijk vonden we een restaurantje en daar gingen we zitten. Het eten en de service was alleen ontzettend slecht. Het voelde of ze ons compleet vergaten, terwijl wij toch redelijk in het gangpad zaten. Na het eten zaten we nog lang niet vol, maar we wilden graag deze plek verlaten.

Bij ons hotel zat ook een leuk restaurantje in de buurt. Daar hebben we deel 2 gegeten en dat was zo ontzettend goed! We zagen op de kaart dat ze ook ontbijt serveerde, en daar zitten we nu dan alweer. Voor ontbijt om straks verder te rijden naar Phong Nha. Maar eerst gaan we nog een tunnelcomplex bezoeken waar mensen in hebben geleefd tijdens de Vietnameese oorlog.

• 14 Augustus 2022 - 12:54

Sabine:

Straks lust je hier niets meer!!