Goed nieuws en slecht nieuws - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Silvia Hemert - WaarBenJij.nu Goed nieuws en slecht nieuws - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Silvia Hemert - WaarBenJij.nu

Goed nieuws en slecht nieuws

Blijf op de hoogte en volg Silvia

20 Augustus 2022 | Vietnam, Hanoi

Vandaag is alweer onze laatste dag van de vakantie. Om 20.45uur Vietnamese tijd gaat ons vliegtuig weer. Eerst naar Bangkok, dan naar München en dan nog een korte vlucht naar Amsterdam. Maar zoals je al aan de titel kan zien is er goed nieuws en slecht nieuws.

Ik zal beginnen met het goede nieuws. We hebben het gered! We zijn gisterenmiddag in Hanoi aangekomen. Vandaag moeten we nog even onze brommers verkopen en dan zijn we helemaal ready om weer terug te vliegen naar Nederland!

Maar er is dus ook slecht nieuws, want echt helemaal ready zijn we niet. Ik ben 2 dagen geleden helaas ziek geworden en ook niet een klein beetje. De eerste dag van mijn ziek zijn heb ik 5x overgegeven en, ik zal verder niet in details treden, maar ik moet zo'n beetje ieder uur naar het toilet, terwijl mijn lichaam ondertussen erg leeg was. Ook heb ik af en toe wat koorts, waar de buiten temperaturen helaas niet echt bij helpen.

Inmiddels gaat het al iets beter, kan ik wat langer buiten zijn zonder het idee te hebben dat ik ga flauw vallen of moet overgeven, maar ik heb wel nog steeds veel buikpijn en loop ik, zo gezegd, ook nog steeds leeg. Echt veel zin in de vlucht heb ik dan ook niet.

We gaan nu nog even ontbijten, een iets westers ontbijt. Even iets wat ik ken en wat mijn lichaam gewend is. Ook drink ik heel veel vers geperst sap zoals sinaasappelsap of limoensap. Hopelijk doet het me goed.

Dit was dan ook de reden waarom ik de afgelopen 2 dagen niks heb gepost. Ik voelde me echt verschrikkelijk en ik deed eigenlijk niet zoveel. Gelukkig heb ik Gijs bij me die echt ontzettend goed voor me heeft gezorgd, ik voel me er bijna schuldig over.

Onze vakantie zit erop en dit was mijn laatste blog van deze reis. Over 12 dagen start er alweer een nieuwe reis, namelijk mijn buitenlandminor naar Peru! Ook die ga ik natuurlijk weer bloggen, maar waarschijnlijk wel in een andere uploadferquentie dan deze reis, want ik verwacht dat veel dagen hetzelfde zullen zijn. We gaan het in ieder geval zien. Hopelijk lezen jullie dan weer mee! See ya


  • 20 Augustus 2022 - 07:20

    Karin:

    Het was super leuk om jullie reis en ervaring te volgen, soms ook best spannend hoe het allemaal af ging lopen. Jullie hebben wat te vertellen en deze vakantie zullen jullie nooit vergeten. Silvia hopelijk voel je je eigen snel beter en vliegen jullie zonder problemen naar Nederland toe.
    Goede reis

  • 21 Augustus 2022 - 22:10

    Sabine:

    Het was een superster. Jammer van de laatste paar dagen zo ziek te zijn! Ik hoor nog graag je verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Actief sinds 16 Feb. 2018
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 18877

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 21 Januari 2023

Buitenlandminor

02 Augustus 2022 - 21 Augustus 2022

Roadtrip 2022

05 Augustus 2021 - 22 Augustus 2021

Roadtrip 2021

15 Februari 2018 - 03 Juni 2018

Madrid

Landen bezocht: