Weekblog (30-04-2018) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Silvia Hemert - WaarBenJij.nu Weekblog (30-04-2018) - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Silvia Hemert - WaarBenJij.nu

Weekblog (30-04-2018)

Door: Silvia van Hemert

Blijf op de hoogte en volg Silvia

30 April 2018 | Spanje, Madrid

Deze week is de familie van Jessica op bezoek geweest en dat betekent dat we nog maar een maand hier zitten. Om precies te zijn woensdag nog een maand. Over 5 weken vlieg ik alweer naar huis.

Afgelopen week heb ik nog gewoon stage gelopen en nu heb ik een week vakantie. Alleen donderdag moet ik nog stage lopen en dan heb ik alweer weekend. Niks te klagen dus.

Op woensdag ochtend kwam de familie van Jessica aan en zij had toen dus al vakantie. Ik heb ze donderdagavond voor het eerst ontmoet en heb ik lekker met ze gegeten bij Oven Mozzarella. De vrijdag erop heb ik heel dag met ze opgetrokken en we hebben heel veel gelopen. Mijn voeten deden halverwege de dag al pijn haha. 's Avonds heb ik gegeten met Sanne want zij vloog de volgende dag weer naar huis. Zij is hier met school geweest voor 2 weken en dan merk je hoe snel zo'n week gaat. We hadden gegeten bij 100 Montaditos en daarna hebben we nog door Tempo de Debod gelopen. Daar heb ik een hele mooie foto gemaakt van de tempel in het donker.

Zaterdag een rustig dagje gehad en goed uitgeslapen. Was ik eerlijk gezegd ook wel aan toe. Die avond ben ik weer uit eten geweest bij Oven Mozzarella en ook voor een afscheidsdiner van iemand die vandaag naar huis is gegaan.

Zondag wederom uitgeslapen en naar de kerk geweest met Bianca, verder niet echt veel gedaan en toen kwam het spontane idee bij mij en het vriendinnetje die vanochtend is weggegaan om nog eens uit eten te gaan, alleen dit keer bij Tommy Mell's. Een restaurant in Amerikaanse stijl uit de jaren '50. Als je Riverdale kent op Netflix is het Pop's.

Ik ben voorlopig wel even klaar met uit eten zo 4 dagen achterelkaar maar het was wel heel erg gezellig. Helaas is het weer weer omgeslagen en is het nu vooral heel koud en moet ik mijn jas weer aan doen. De 2 weken zon was dus maar voor eventjes.

Nu ga ik lekker genieten van mijn vakantie en Madrid nog maar een keer ontdekken en ik zie jullie over 5 weekjes weer in Nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Actief sinds 16 Feb. 2018
Verslag gelezen: 480
Totaal aantal bezoekers 18904

Voorgaande reizen:

01 September 2022 - 21 Januari 2023

Buitenlandminor

02 Augustus 2022 - 21 Augustus 2022

Roadtrip 2022

05 Augustus 2021 - 22 Augustus 2021

Roadtrip 2021

15 Februari 2018 - 03 Juni 2018

Madrid

Landen bezocht: